About Me

Hej og velkommen til Mit Kage Eventyr Jeg hedder Susanne og jeg har fundet mig et helt nyt eventyr. Kager!! Det startede med at jeg ville lave nogle falske Cup Cakes. De skulle bare stå og pynte lidt. Tag et kig og efterlad gerne en kommentar, både ris og ros, det er det vi lærer af.....

Abut me

Hi and welcome to My Cake Fairytale. My name is Susanne and I have found me a whole new fairytale. Cakes!!It startet when I wantet to make some Fake Cupcakes. It was just for fun and to decorate my home.. Please take a look and take the time to post a comment, which is what we learn of…

Saturday, July 9, 2011

Prinsesse / Fe kage og lækre Cup Cakes..

En prinsesse-fe-hestekage til Trunten.

Det er en kage med lyse (købte) bunde (I know, men...) og fyldet er jordbærmousse. Smurt op med Islandsk smørcreme og overtrukket med 50/50.. Figurerne er lavet med mine Læææænnngge ventede first impressions moulds...






Der var også lækre Cup Cakes til denne fødselsdagsfest

Begge slags er Dobbelt chokolade Cup Cakes og så er de henholdsvis med Boysenbærmousse (med et let glimmerdrys) og Vaniljecreme (fra Dr. Oetker) og friske blåbær og brombær. De var vældig gode...



Og nu er Trunten så 7 år                

11 comments:

Kager skal der til said...

Tillykke med truntens 7 år !!!

Er totalt vild med de feer der sidder på siden af kagen, hold da op hvor er de fine !!!

Hyggehygge
Marianne

Susanne said...

Kære Marianne - Tak skal du have.. ;) Ja jeg synes også, at de blev super fine.

Kh Susanne

Susanne said...

Hejsa
Åh den fine kage med feerne...Der er noget magisk over feer. Jeg elsker dem.
Og de der Cup Cakes de ser bare lækre ud.

Susanne said...

Hej Susanne.

Tak skal du have. Ja der er bare magi over feer. ;)

Kh Susanne

Unknown said...

For pokker da,, sikke nogen lækre moulds du der har brugt - der er altså noget nysseligt ved sådanne nogen feer...

Dine cup cakes ser rigtige nam nam ud.

Og hip hip hurrraa til din "lille" trunte pige..

Susanne said...

Tak skal du have Sabina. Ja feer er magiske og nysselige...

kh Susanne

Kageunivers said...

Stort tillykke med din "trunte". Har selv en på samme alder;-D Elsker den kage, og har selv kigget på de FI moulds mange gange:o))

Jeg har fået en blogaward som jeg har vidregivet til dig. Jeg håber du vil lege med og du kan se hvad jeg har skrevet om din blog på min blog:o)
Kageknuz Betina

Kagermedmere said...

Hvor er det bare en fantastisk kage. Så smuk...
Hilsen Heidi

Susanne said...

Hej Kageunivers og Kage med mere

Tusind tak for jeres søde kommentar og Kageunivers... TUSIND tak for din søde tanke og ja tak, leger gerne med.. ;)

P o p u p s said...

Fantastisk kage og de cupcakes ser for lækre ud...

Unknown said...

Wonderful!!!