About Me

Hej og velkommen til Mit Kage Eventyr Jeg hedder Susanne og jeg har fundet mig et helt nyt eventyr. Kager!! Det startede med at jeg ville lave nogle falske Cup Cakes. De skulle bare stå og pynte lidt. Tag et kig og efterlad gerne en kommentar, både ris og ros, det er det vi lærer af.....

Abut me

Hi and welcome to My Cake Fairytale. My name is Susanne and I have found me a whole new fairytale. Cakes!!It startet when I wantet to make some Fake Cupcakes. It was just for fun and to decorate my home.. Please take a look and take the time to post a comment, which is what we learn of…

Wednesday, March 23, 2011

En vi-ses-kage

Havde sat mig på kageopgaven, da hold 19 skulle holde afslutning. For pokker, jeg kommer til at savne disse skønne skønne mennesker.

Kagen er meget symbolsk. Der er tænkte mange tanker i denne kage...









Kagen er marcipankagebunde med moccamousse (MUUUUMMMS det smagte godt) og tobleronecreme. I kanden er der drømmekage-kage. Smurt op med Islandsk chokolade smørcreme og overtrukket med overtræksmarcipan og pynt i fondant... Idéen til tekanden og designet har jeg fra Vibeke's hjemmeside og jeg vil også takke Vibeke for råd og vejledning til, hvordan man lige laver sådan en tekandekage.  
Hold 19 - Vi ses...

2 comments:

Anonymous said...

Jeg syntes at det sådan en fin kage du har fået lavet. Den fede mørke grønne farve passer så godt dertil.
Og jeg hjælper gerne en anden gang hvis det skulle være

Susanne said...

Tak skal du have Vibeke. Også for den fremtidige hjælp ;))