About Me

Hej og velkommen til Mit Kage Eventyr Jeg hedder Susanne og jeg har fundet mig et helt nyt eventyr. Kager!! Det startede med at jeg ville lave nogle falske Cup Cakes. De skulle bare stå og pynte lidt. Tag et kig og efterlad gerne en kommentar, både ris og ros, det er det vi lærer af.....

Abut me

Hi and welcome to My Cake Fairytale. My name is Susanne and I have found me a whole new fairytale. Cakes!!It startet when I wantet to make some Fake Cupcakes. It was just for fun and to decorate my home.. Please take a look and take the time to post a comment, which is what we learn of…

Wednesday, July 20, 2011

Blog Award


Betina fra Kageunivers  har tænkt på mig, da hun selv fik en Blog Award. Jeg vil naturligvis gerne lege med og tager imod denne hædersbevisning. ;)  

En blogaward er super til at lære Bloggeren lidt bedre at kende. 
Det er også en god måde at lære nye Blogs at kende på.

Reglerne er:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, 
der har færre end 100 faste læsere
Man skal svare på 5 spørgsmål

Udfordringen er modtaget og accepteret og jeg leger med glæde med ;)

1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg begyndte at blogge, da flere, ja faktisk de fleste, på Scandinavian Cake Decorator havde en blog, og ofte henviste hertil i deres indlæg. Jeg tænkte dels, at det jo er en alle tiders mulighed for at dele min nye (og andre) hobby med folk. Både med samme hobby, men også andre der finder det interessant. Herunder familie og venner, som måske til tider føler sig ”tvangsindlagte”. ;) ????  Og sørme om det ikke viser sig, at der er mange både i ind og udland, der deler denne skønne interesse.
Hmmm ja og dels, så var der lige den del med, at man heller ikke kunne kommentere, hvis man ikke havde en blogside selv – eller jeg kunne ikke finde ud af det – og lade muligheden for en kommentar gå forbi mig interesse.

2: Hvilke blogs følger du?
Jeg følger mange blogs, nogle følger jeg nærmest dagligt, andre engang imellem. De fleste er med og om kager. Og andre igen er til brug for inspiration, både til kager, andre hobbys og livet i sin helhed.  Jeg følger både blogs i ind- og udland. Hvis jeg skal hive nogle ud, så er det ikke i prioriteret rækkefølge, men bl.a. følger jeg disse nedenstående ( og resten kan ses HER på min blog)

Hvor du kan se Edith’s talent og hendes super anvendelige gode råd, tips og ideer. Jeg bliver meget inspireret af at besøge Edith’s side.
Som var en af  de første hjemmesider jeg forelskede mig i. Jeg tror jeg har læst ALT igennem flere gange og det var før jeg turde hoppe ud i den første kage.. Så stor tak til Mette for din inspiration.
Her viser PiaMarianne sine elegante, smukker kager og gode tutorials. Er meget imponeret over den stilrene måde PiaMarianne laver sine kager på.

Min Kage
Hvor Vibeke udover sine lækre, flotte kager og dejlige opskrifter nu også har lavet en ny blog: Simselimsen, hvor hun viser nogle af alle hendes andre kreative sider frem. Se blandt andet hendes Brio make-over... Så genialt. Vibeke's min-kageblog var også en af mine "første blogge" hvor jeg bare har suget alt den viden som hun deler ud af. Og jeg har igennem SCD også set mange af hendes skønne kager og det er også her jeg har fundet inpirationen til min tekande-kage. Så tak igen Vibeke ;)

4: Favoritfilm?

Hmmm… og med fare for mobning siger jeg det så... Men det må være Dirty Dancing.. I know’ den er GAMMEL, tøset og total poppet… men tja, hvad kan jeg sige.. Ellers er jeg nok mest til serier… CSI og i den dur..

5: Hvilke lande vil du besøge?

USA – så klart USA. (shoppe, shoppe og atter shoppe.)
Og ellers en meget lang ferie i Thailand. Det ville bare være drømmen… Kan man mon kombinere disse to…


Jeg sender Awarden videre til 5 andre. Disse 5 er:

1:
Kageprinsessen skriver i et dejlig sprog, og laver nogle fantastiske kager. Godt nok holder Kageprinsessen ferielukket på sin blog, men hun er bare det sødest, dejligste  og venligste menneske jeg længe har mødt. Og så har vi bare meget til fælles. 
2:
Som med sine kager, sit humør og rappe replikker inspirerer mig meget.. Både ”fagligt” og mentalt. Skøn kvinde.
3:
Hvor Marianne sikkert vil modtagere mange awards i denne her runde, men hun er bare, selv om jeg (desværre) ikke har mødt hende in real life, så virker hun bare så rummelig, ordentlig og hjertelig. Og er vild med at hun som jeg, har mange kreative sider og kan lide at dele det med os andre.
4:
Hvor Lise viser sine meget flotte kager og sine gode tutorials. Lise har lavet mange rigtige flotte eventyrskager og er vild med alle hendes detaljer på hendes kager.
5:
Hvor Misbah deler dels hendes flotte kager og dels hendes yderst lækre madopskrifter. Jeg glæder mig til, at møde Misbah en dag i den virkelige verden. ;)  

Håber I alle 5 vil lege med.

Knus Susanne – suswis



2 comments:

Misbah said...

Kære Susanne, mange tak for den fine award. Hvor er du sød. jeg deltager gerne.
knus Misbah

Anonymous said...

Sikke fine ord du har skrevet om mig. Tusind tak for det :-))) Det glæder mig meget at læse. Og tillykke med awarden :-)