About Me

Hej og velkommen til Mit Kage Eventyr Jeg hedder Susanne og jeg har fundet mig et helt nyt eventyr. Kager!! Det startede med at jeg ville lave nogle falske Cup Cakes. De skulle bare stå og pynte lidt. Tag et kig og efterlad gerne en kommentar, både ris og ros, det er det vi lærer af.....

Abut me

Hi and welcome to My Cake Fairytale. My name is Susanne and I have found me a whole new fairytale. Cakes!!It startet when I wantet to make some Fake Cupcakes. It was just for fun and to decorate my home.. Please take a look and take the time to post a comment, which is what we learn of…

Monday, February 20, 2012

Kage til 5.b




Afskedskage til 5. b

(jeg skriver opskrifterne ind senere som jeg lovede :) I skønne børn - kommer til at savne jer)


14 comments:

Kager skal der til said...

Hvor er den altså bare super fin, alt ser bare rigtig godt ud !!!

Hyggehygge
Marianne

Misbah said...

Hej Sus :)
flot kage og super flotte ugler. Jeg er stor fan af dine ugler :)
kh misbah

Eva said...

Super flot kage, lækre farver og dine ugler er helt perfekte.

Fru Kubiks lækkerier said...

*BANG* - du har hermed modtaget en blog award -
tag et kig her:
http://www.frukubikslaekkerier.com/2012/02/blog-award.html

giovanna said...

oh... owls... my latest obsession. I just just haven't been able to convince my clients to let make them into a cake:))) not yet, anyway!

Susanne said...

Kære Marianne, Eva og Misbah
Tak skal I have.

Kære Mette - tak for award'en

Dear Giovanna - maybe if you make some dummies cakes whit owls, then your clients can se how lovely the cake will be, and then you will have to make a lot of owlcakes ;))

DafiCake said...

Hej Susanne
Rigtig skønne kager du laver og en blog jeg fast følger.
Jeg har givet en blog award videre til dig - håber du vil tage imod den - den ligger her http://daficake.blogspot.com/

Mange hilsner
Anette

Sugisanne said...

Hej...

Jeg har givet dig en blogaward, du kan se mere på min blog: http://sugisannes.blogspot.com/

Mvh Susanne

momses-univers said...

Hej Susanne

Ja, nu får du altså en blogaward mere. ;o) Jeg giver dig nemlig også også én, som du kan læse mere om her:
http://momses-univers.blogspot.com/2012/03/3-blogawards.html

Synes du laver nogle rigtig kreative og flotte kager. :o)

Ha' en fortsat rigtig dejlig dag.

Bettina
www.momses-univers.blogspot.com

Kageleg said...

Dine ugler er bare de skønneste, og blogawards kan du åbenbart slet ikke slippe udenom, for jeg har også tildelt dig en her: http://kageleg.blogspot.com/2012/03/blog-award.html

Charlottes-kager said...

Wauw, hvor er den flot!
Hvordan har du lavet uglerne?

REMY.CREDIT said...

DU TRENGER LÅN
Jeg har nettopp fått lånet mitt på 200 000,00 euro fra REMY.CREDIT Send dem en e -post nå for lånet ditt (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de er de beste, prøv dem og vitne om at låneforbudet er veldig rask og sikker med utdanningen på 2%
EMIAL: (remy.credit111@gmail.com)
Trenger du et presserende lån innen 24 timer? de har raske og enkle lån til deg jeg mary anne fra Stockholm Sverige er alenemor veldig fornøyd nå med mine to barn REMY COMPAY er det beste få lånet ditt i dag} Send ham en e -post nå for et hurtiglån Mail: remy.credit111@gmail.com
Gud velsigne deg, Mr. REMY FINK

REMY.CREDIT said...

Trenger du et lån? Send oss ??en remy.credit111@gmail.com e-post (remy.credit111@gmail.com) remy.credit111@gmail.com Hei Hvordan har du det i dag?? Trenger du et presserende lån nå innen de neste 6 timene uten stress eller forsinkelse REMY. CREDIT er her for å løse alle problemene dine i dag, vi gir lån til 2% rente og send oss ??en e-post nå for det presserende lånet dittSend oss ??en e-post email; remy.credit111@gmail.com (remy.credit111@gmail.com)
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com

Anna-Lena said...

I DAG FIK JEG MIT ØNSKEDE JULELÅNEBELØB 520.000,00 SEK FRA ET PÅLIDELIGT OG PÅLIDELIGT LÅNESELSKAB. HVIS DU HAR BRUG FOR ET LÅN NU EMAIL KONTAKT remy.credit111@gmail.com De tilbyder alle former for lån Hej, jeg er her for at vidne om, hvordan jeg fik mit lån fra REMY LOAN FINANCE(remy.credit111@gmail.com) Jeg donerer Ved ikke om du har brug for et akut lån til at betale regninger, starte forretning eller bygge et hus, de tilbyder alle former for lån. Så kontakt REMY CREDIT, han har alle oplysninger om, hvordan du får penge hurtigt og smertefrit uden omkostninger/stress via e-mail: remy.credit111@gmail.com Overvej alle dine økonomiske problemer løst og løst ASAP. Del dette for at hjælpe en sjæl lige nu TAK. de tilbyr alle typer lån email REMY CREDIT de er de beste de kan hjelpe deg med alle slags lån 100% spar