About Me

Hej og velkommen til Mit Kage Eventyr Jeg hedder Susanne og jeg har fundet mig et helt nyt eventyr. Kager!! Det startede med at jeg ville lave nogle falske Cup Cakes. De skulle bare stå og pynte lidt. Tag et kig og efterlad gerne en kommentar, både ris og ros, det er det vi lærer af.....

Abut me

Hi and welcome to My Cake Fairytale. My name is Susanne and I have found me a whole new fairytale. Cakes!!It startet when I wantet to make some Fake Cupcakes. It was just for fun and to decorate my home.. Please take a look and take the time to post a comment, which is what we learn of…

Thursday, April 7, 2011

El bas

Min søsters nye kæreste havde fødselsdag igår, så jeg har hjulpet min søster med at lave denne kage her...

Det er drømmekage med drøm i midten. smurt op med IMBC og overtrukket med overtræksmarcipan med kakao...  Desværre er strengene noget løse i det, men det ville ikke rigtig fungere for mig, så løsningen blev lakridssnørrebånd....






Jeg lægger en how - to under siden How to

Tillykke med fødselsdagen Jens :)

9 comments:

Misbah said...

wow, den er flot.:)

Unknown said...

Den er bare så super fed... og det gør ikke noget at strengene er lidt løse i det... Smukt arbejde..

Susanne said...

Kære Misbah og Sabina

Tak for jeres søde kommentar. ;)

Annika (KageKram) said...

Den er simpelthen så sej, den må da vagt lykke.
Spørgsmål: Drømmekage med drøm i midten ?? måske i virkeligheden ikke så svært at forstå, men spørg nu alligevel.... Bager du en drømmekage og halverer den, og kommer det fyld man ellers kommer på toppen, i midten ??
Spørg fordi jeg er ved at være en smule træt af chokoladekager og TRÆNGER til fornyelse ...
kh Annika

Susanne said...

Hej Annika

Nej. Jeg har gjort det, at jeg har bagt 2 drømmekager og lagt over hinanden. Du kan se det under fanen "how to" i øverste højre hjørne.
Men ved, at der er nogle, der bager en helt almindelig drømmekage, og så deler den, efter den er helt færdigbagt og afkølet, og så lægges bunden oven over og dermed drøm i midten. Jeg ville gerne have en lidt høj kage, så derfor to hele ;).

Signe said...

Hvor er det smukt lavet

Annika (KageKram) said...

Okay tak. Den MÅ jeg lave..

Susanne said...

Kære Signe Tusind tak ;)

Susanne said...

Kære Annika

Det kan jeg godt forstå. Den er også god og det er rart med lidt afveksling. Og drømmekage, kan de fleste lide. Og kan de ikke lide drømmen, kan de helt sikkert lide kage kagen ;)

God fornøjelse og glæder mig til at se og høre om den